Cum faci față, cu calm, stresului unei vieți agitate?

Cum faci față, cu calm, stresului unei vieți agitate?

Magneziul este un mineral esențial pentru funcționarea organismului. Magneziul ajută la menținerea normală a tensiunii arteriale, a oaselor puternice și a ritmului cardiac stabil.

Beneficii ale magneziului

Experții spun că mulți oameni nu mănâncă suficiente alimente cu magneziu. Adulții care primesc mai puțin decât cantitatea recomandată de magneziu sunt mai susceptibili de a avea markeri de inflamație crescuti. Inflamația, la rândul său, a fost asociată cu afecțiuni majore de sănătate, cum ar fi bolile de inimă, diabetul și anumite tipuri de cancer. De asemenea, un nivel scăzut de magneziu pare a fi un factor de risc pentru osteoporoză.

Există unele dovezi că consumul de alimente bogate în magneziu și alte minerale poate ajuta la prevenirea hipertensiunii arteriale la persoanele cu hipertensiune arterială.

Magneziul intravenos sau injectat este utilizat pentru a trata alte afecțiuni, cum ar fi eclampsia în timpul sarcinii și atacurile severe de astm. Magneziul este, de asemenea, ingredientul principal al multor antiacide și laxative.

Deficiențele grave de magneziu sunt rare. Sunt mai probabile la persoanele care:

  • au o boală de rinichi
  • au boala Crohn sau alte afecțiuni care afectează digestia
  • au probleme cu paratiroida
  • iau anumite medicamente pentru diabet și cancer
  • sunt adulți în vârstă
  • abuzează de alcool

Furnizorii de servicii medicale sugerează uneori ca persoanele cu aceste afecțiuni să ia suplimente de magneziu.

Cum afectează magneziul sănătatea mintală?

Pe lângă anxietate, nivelurile scăzute de magneziu au fost asociate cu:

  • Niveluri mai ridicate de stres
  • Depresie
  • Insomnie sau tulburări de somn
  • Dureri de cap sau dureri musculare/strângere
  • Oboseală

Magneziul joacă două roluri importante în creier, care pot contribui la aceste simptome:

  • Blochează activitatea neurotransmițătorilor mai stimulatori și se leagă de receptorii calmanți, rezultând o stare mai liniștită, de odihnă.
  • Ajută la reglarea eliberării hormonilor de stres, cum ar fi cortizolul, acționând ca o frână asupra sistemului nervos al corpului.

Ar trebui să iau suplimente de magneziu pentru anxietate sau depresie?

În timp ce dieta este punctul de plecare pentru creșterea aportului de minerale în general, este posibil să nu fie suficientă pentru unele persoane cu afecțiuni de sănătate mintală, din cauza:

  • Cultivarea alimentelor în zilele noastre. Procesele agricole au epuizat magneziul și alte minerale din sol, iar tehnicile utilizate în procesarea alimentelor pot epuiza nivelul de magneziu cu până la 80%.
  • Individualitatea biochimică. Factori precum genetica, metabolismul, condițiile de sănătate și alții pot influența de cât magneziu are nevoie de o persoană pentru o funcționare sănătoasă. Cei cu anxietate, depresie și insomnie pot avea nevoie de mai mult magneziu decât pot obține din alimente.

Care sunt efectele secundare ale suplimentarea cu magneziu? Este sigur?

Magneziul este, în general, foarte sigur, iar efectele secundare grave și toxicitatea sunt ambele rare.

Pentru majoritatea oamenilor, organismul gestionează eficient excesul de magneziu eliminându-l prin scaun, motiv pentru care cel mai frecvent efect secundar este scaunul moale sau diareea.

Deși este foarte rar ca magneziul să atingă niveluri toxice, semnele de toxicitate includ scăderea tensiunii arteriale, letargie, confuzie, tulburări ale bătăilor inimii, amețeli, slăbiciune musculară și dificultăți de respirație. Pacienții cu insuficiență renală prezintă un risc mai mare pentru efectele adverse ale magneziului. De asemenea, magneziul poate interfera cu anumite medicamente, inclusiv cu diverse antibiotice și medicamente pentru diabet sau hipertensiune arterială. Dacă se aplică oricare dintre aceste condiții, este important să discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe suplimentarea cu magneziu.

TRĂIEȘTI SĂNĂTOS?

Încearcă suplimentele alimentare Novolife!